Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Sunday, November 10, 2013

kan gua dah cakap gua havoc??


assalamualaikum (!)

firstly aku nak mention yg tittle aku tu mmg takde kene mengenenya pun dgn what im going to post today. hehe. saje nak buat havoc? huhu. emm bdw baru today aku ade mood nak post something here after so loooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnngggggg *long sgt kan?* aku menyepi. hurm its not that im not into blogging anymore. just that aku ni bz ya amat. kat mtriks tu bz gilaaa. yes matriks. aku finally chose matriks instead of upm. hurm memang aku menyesal. SANGAT.  but then nak buat macam mana. i just have to live my life to the fullest jelah right now. cause i cant do anything. cannot turn back time n choose upm instead of matriks. haihhhh. menyesal tk tau nak ckp mcm mana. but then yes. itulah pilihan aku. and itulah tempat aku belajar currently. hurm life was just too tiring there. till now aku admit yg aku still takleh adapt cara kat sana, yang always terkawal and aku kena pergi balik class mcm i used to dekat sekolah dulu. and.... hurm, tahlah. whatever it is. im there. now currently tengah sem break. aku skg ni memang dah buntuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu *nmpk sgt kn kebuntuan aku?* nasib tak buntut. hahaha. ehhh korg! aku punya rambut dh panjang cecah ke buntut. OMG OMG! bukan itu ke yg aku memang idam idam kan? rambut panjang gila kan? and yessss aku dah dapat dah rambut panjang gila nak mampus aku tu. but then asyik gugur je. and dah macam pesakit lukemia je aku tengok. haihhhh risau gila k. mcm tknk sikat rambut je kekadang. sbb bila sikat je. rambut dh gugur. selak je dah gugur. apalagi bila sikat? haihhhhhh.

*botak? NO NO NO!*

hurm life kat matriks mmg stress gila! sbb tu student dia semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rata ratanya mengalami penyakit lukemia. hihi. emm tak lama lagi botak lahhh aku. hohoho. emm bdw kat matriks jugak aku discover yg aku SANGATSANGAT INTO BIOLOGY! 


YES BIOLOGY. actually aku dh into bio since aku kat high sch lagi. aku mmg selalu target bio. but then bila aku dpt B+ for SPM. aku terus drop. aku rse mcm aku dh bce byk gila bio but then aku still too stupid too even get A- for it. haihhh yg aku tau aku mmg dh salah pilih that one ques about repro. so aku mcm dh hilang too many marks there putting me in that b+ rank. hurm, menyesal kemudian tak berguna right? dlm life aku keadang aku rasa terlalu banyak kekesalan yang aku hope i didnt do it. but then yes. i did it. and i became like this. and this is me. the stupid shaidatul liyana. haihhhh. just looking forward for sem 2 sbb nak try harder and aim higher pointer! doakan ye. salam.

No comments:

Post a Comment