Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Sunday, November 10, 2013

jum consume produk pemutih badan! AURA WHITE (!)


assalamualaikum again (!)

hurm. i dont know why harini aku terlebih rajin. post smpai dua kali. huhu. emm actually aku nak ajak everyone consume produk pemutih seluruh badan yang tgh hot gila nak mati sekarangni aura white. mcm mana aku boleh tiba tiba tau psl benda ni? and aku boleh tiba tiba consume produk ni? hurm aku tak pernah pun amek any slimming pills ke ape ke. just aku makan VCO, vigin coconut oil bila my sister introducekan kat aku dulu. hurm kesan VCO tu. aku tak berapa nak tau perasan sgt. sbb time tu pun aku bz study kat sch semuaaaa. then aku mcm ingat ingat lupa je nak makan semua. kejap makan kejap tak. bisalah supplement kalau tak makan consistently, mestilah mcm tk nmpk pun any changes right? mcm bapak aku. makan supplement kesihatan ke ape ke. makan harini esok dah nak sihat mcm 20, 30 tahun dulu. haih memang tak lahh. tp aku admit yang aku ni jenis yang suka sgtsgt mencuba and CEPAT SANGAT SANGAT TERPENGARUH! at first aku tgk album mbe aku kat handphone dia. nmpk gmbr dia dgn kakak dia. sumpah weh kaka dia putih gila nak mati. yg mcm cantik gila tu. and aku tnya lah dia makan apa semua. adk dia merangkap membe aku tu. kata dia makan aura white. aku mcm yg ADIRA makan tu ke? and dia mcm ye kot. and aku teus ws my sis and tanya pasal benda tu. AURA WHITE tu. and dia kata. mbf dia merangkap my future bro in law pun nak makan. hahahahaha lelaki weh. and dia footballer? memang tak guna pun kalau makan right? hehe. emm i told my mom about it and aku balik je seremban cuti start cuti sem tu. aku terus pergi tesco semata mata nak beli benda tu and then balik. sape weh taknak putih mcm hanezz surraya? 


hurm then dah beli. aku tawar tawar abg tu bagi RM115 sebotol. actually nett price was RM150. then dpt RM115. okay what? habis lah duit aku beli benda lah tu je. sampai je rumah. aku online aku googled aura white. then nampak lah pulak cream pemutih IBU PUTIH. and aku BELI jugak keesokan harinya. aku drive sorg and terus beli cream tu. at first crik kat tesco. TAKDE pulak. then aku sanggup patah balik ke jj untuk semata mata beli IBU PUTIH tu. HAHAHA nampak tak tu. nampak tak desperate nya aku nak jd putih? asl aku jd cmni pun aku taktau lahhhhhh. tiba tiba nak jd putih. ni semua sbb aku tgk hanezz suraya in LOVE YOU MR ARROGANT tulahhhhhhhhhhhhhh. sambil turun cafe mkn mknnn panas. tunggu order, layan cerita tu ;') BEST(!) me nak kene makan. roger later k kalau aura white tu berkesan ke tidakkkkkkkkk. hope so berkesan lah. skg tgh peot so kene stop minum. will continue after this. doakan lah ye cepat beri kesan kat aku. sbb lain org lain kesannya. so assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment