Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Thursday, January 24, 2013

pergi sekolah amek number pin UPU


salam
mmg aku tgh tunggu tunggu 
bila lah number pin UPU aku nak keluar neh
org semua dah sibuk nak beli beli
aku dah beli menerusi cikgu kt sekolah
so ill just have to wait
em bdw smlm aku dpt txt hananie
yang number pin tu dah keluar
so aku decided nak pergi sekolah hari neh
and dah lengkap berbaju kurung
TANPA tudung. hahaha 
aku pun pergi lah naik ke bilik pn lai
emm aku bwk sekali mak aku
seriously aku dah rasa segan nak masuk
sekolah aku sendiri
hahaha tk tahu kenapa lah plak
tp yang pasti, aku mmg berdebar
emm aku smpai je sana
dlm pkran aku, aku nak jmp dia
adik aku.. ;)
tp tulah almost everyday wassap dgn dia
aku lupa plak nk tny this yr
dia class ape, hahaha
and kalau aku tahu pun td
aku tkkn punye nak pergi cari class dia
malu lah wei, dah lah dgn tk bertudung --'
dlm hati, aku just berharap 
yang aku dpt terserempak dgn dia
tp aleh aleh, kwn dia yang tegur aku
dianya entah ke mana --'
balik dgn tangan kosong
takde tangan yang salam aku lagi dah
macam satu masa dulu
oi minah, akk rendu awk! ;')
 

No comments:

Post a Comment