Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Wednesday, January 16, 2013

kind of missing my schol life


eh eh eh
nak ckp sikit neh
aku rendu lah kat rakan rakan aku
cheh rakan rakan, kan?
kan kan. em ape kau cm bodoh je neh shy?
hahahaha. whatever lahai
bdw aku rendu mbe mbe aku
aku rendu nk lepak
nk borak, nak makan kt gjh nyusur
nak makan roti hot dog canteen yg dh bertahun aku makan
aku rendu kat cegu disiplin ktorg, pn norhayati
haha aku tk tahu kenapa aku paling rendu kat dia
sejak awl form 5 aku dh baik sikit dgn dia
dulu time fom 2 aku ade hal displin sikit
sbb tu aku tk selese bila dlm kelas dia time f5
sbb aku still rasa yang dia still
engat dkt muka aku, and hal aku dulu
huhuh, tp tk sangke last last
time aku nk SPM esoknya
aku salam dgn dia, aku nangis atas bahu dia
nangis atas tudung dia smpai bsh bsh
sbb aku pling syg cikgu tu
takesah lah dia syg aku ke tidak
aku tetap suka dia ;D
hurm, aku rendu bila org tunggu aku kat tangga
before balik dia akn tegur aku dulu
ataupun salam aku, heha
rendu awak, adik!
rendu jugak kat kdk aku 
yang walaupun mkin lama 
ktorg mkin jauh n mmg tk rpt lgsg dh
aku still engat kat dia
congrates sbb dpt 6A utk PMR
akk bangga dgn awk, adik. ;)
hurm betul lah org kata
school life adalah satu pengalaman yg manis
n kalau boleh semua org nak kembali 
ke zaman persekolahan tu
time nak SPM aku mmg nk habiskan cpt cpt
aku nak blah dri sekolah tu cpt cpt
 tk sabar nak berambus
tp tak sangke bila aku dh kerja
aku rendu pulak masamasa tu
emm num pin upu keluar next week
aku still tk tahu ape aku nk study lps neh
and dekat mana....
aku berat hati nk tinggalkan org org kt n9 neh
berat sangatsangat
tp nk buat cmne? takkan aku nk kerja
smpai bila bila?
aku still kene sambung belajar kan?
hurm haraplah dpt dkt tmpt yg aku nak
AMIN..

No comments:

Post a Comment