Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Thursday, November 29, 2012

12 jam bekerja? sumpah kurus aku berdiri je nnt --'


salam
so today aku spend time dgn my mom
pagi pagi tadi sampai lahhhhh
 nak ke maghrib.
ptgptg tu, ktorg ke tesco
alang alang tu, aku cri kerja sekali
 why tesco? alahai tesco skrg bukan cm dulu
bukan segudang dulu
dah upgrade kan? okay lahhh tu ;)

emm then aku pergi kedai perfume first first
last last cine tu kate tak amek budak lps SPM
sbb nnt pnt pnt dia train, aku nak blah
yeah pnt pnt aku msuk dgn muka TEBAL
aku keluar dengan muka BEBAL
haha, em sokay lahhh
bukan tu satu je kedai ada kan?

then tgh tgh jalan tu
ade plak satu umat manusia neh
cina sumpah putih gila pass kat aku brochure
aku pgg aku tgk, eh promotion rebond rmbut
ohoi ohoi aku mmg kbetulan
ada niat nak RErebond rmbut aku neh
last last, ada promotion
mmg lucky lah kan? :)

emm then aku put aside that brochure
and aku pergi kedai speedy plak cri kerja
emm dorg interview aku mcm mcm
then suruh aku tulis nama, num fon
huhu mmg asal menx kerja je
tulah yg dorg nak
' nnt ktorg call ye'
and tu lah ayat nyeeeeee. kenal sgt

hee. emm then aku cri ibu
nmpk ibu kt satu kedai baju neh
nampak ibu tgh berborak dgn sorg budak neh
dia ckp ada kerja kosong
and aku pun try lahhhhh
cina tu at first menx nama and num fon aku

last last dia pk pk
dia terus accept aku kerja
em 1 haribulan neh 
insyaallah aku masuk kerja dah
emm cmne eh? aku nak btahu mbe aku
tp time tu fon aku buat hal
aku tk dpt btahu yg aku dh dpt kerja
lstlst time aku tgh buat rambut
dia call aku sumpah banyak kali oiiii

tp malangnya kat saloon tu
line pulak hero to zero. huh mengacau betul
then dia ckp dia dpt kerja dah
dekat crocs. ohhh aku tumpang gembira ;)
sama sama dapat kerja. alright lah tu
tp aku belum cri kerja dekat jj lagi
kalau boleh aku nak kerja sana
sbb lagi mcm mcm ada. 
tesco tu masih ada sifat sifat kegudangan lah
even dia dah upgrade, tp tk sehebat jj ;)

emm gaji krja aku dpt tu plak. rm900.
kerja 930 pg up to 930 malam
wooo lama gila aku kene kerja
12 jam kot. separuh hari
mmg tak penat lah kan?
tak tahu lagi lahhh. tgk lah esok cmne
yg pntg aku tk boleh menx kerja crocs
sbb nnt mbe aku bising aku dpt kerja sana --'
hahahahah kbye 
assalamualaikum;)

No comments:

Post a Comment