Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Friday, November 30, 2012

confirm kerja di CROCS seremban dua


today i went to jj
emm nak cari kerja lagi
sbb ibu kata kerja kat tesco tu
susah and penat and nnt aku tak larat
sbb 12 hours a day
kene beridiri all the time
for a week excluding a day
just one day, okay?
bukan nye berhari hari aku boleh cuti

emm bdw aku masuk jj je
kedai first aku nampak crocs
lagipun mbe aku ade hal pergi sana
nak amek num fon abang kerja sana tu
utk my friend yg dah apply sana
emm then aku tny lah
ada kerja kosong tak 
since mbe aku ckp, sana ada kosong

then dia kata ada
and mmg nak pakai org secepat yg mungkin
then dia semacam suruh jugak aku kerja sana
aku dh btahu dia about my dilemma
sbb mbe aku dh dtg sana dulu
and takkan lah aku nak ptong line kn?
and abg tu kata
dia tak boleh reserve kan tmpt pun
since mbe aku tk boleh immediately masuk kerja
sbb she will be away for about a month
then only dia boleh kerja,

abang tu nak amek aku kerja
since esok pun aku dah boleh masuk
em since last week
dia kata dorg mmg terkapai kapai
cari pekerja
tapi takde sape pun yang dtg
utk interview kerja

tub tub, today aku datang
mmg langkah kanan lah aku kiranya
haih, then aku serba salah gila
dkt mbe aku tu
last last abg tu call mbe aku
ckp yg tak boleh tunggu dia
and dia nak amek aku
mbe aku ckp okay
haih aku tau dia marah gila babeng kat aku
--' haih sodih den
bdw, aku masuk kerja esok pagi
930 balik 10, wish me luck
salam
 

No comments:

Post a Comment