Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Saturday, August 11, 2012

trials SPM + hali laya aidilfitri = laya ku yang tak laya


salam
hurm, baru balik dari tuition chem
24 7 dengan buku
mmg aku suka lah kan? huhu
hurm takpe tinggal few months lagi
aku mmg dah tak tahan nak bangun pg
nak sekolah n even nak pakai uniform tu dah
mmg bagus lah kerajaan buat sek men smpai f5 je
mmg memahami sangat
paham yang students boleh jadi gila if
wujudnya form yg selanjutnya 
myb until f7, 8, 9, and even 10?
haha berjanggut lah aku tunggu nak masuk U

hurm, aku dah beli number ID for matriks
emm tp aku still tak sure
nak masuk matriks or masuk U terus
hurm, if U terus bazerkan masa utk asasi tu semua
matriks plak masa lebih sikit
tapi tapi, matriks macam sekolahhhhh
kene ikut peraturan. ihhhhh
nak lari dari sekolah, masuk balik ke sekolah?
takmau lahai. tapi if ada rezeki 
masuk jelah apa yang ada
daripada melopong aje, right?

 hurm, now. aku tgh bz
bz study. bz perparation nak raya lgi
itu ini. haihhhhhh
dah lah aku geram gila
dah dapat dah lesen 
dah dekat sebulan dahhh oiiii
tapi still. aku tak dapat nk drive pergi memana
sbb kan mak aku yang taknak naik dgn aku lah
aku plan nak tukar time aku pergi n balik sek
aku drive pergi n balik. tp mak aku kt sebelah
tapi haram. takde maknenye semua tu
angan angan ku musnah belaka
takde maknyenye mak aku nak naik dgn aku
haihhhhh. aku BOLEH drive okay.
kalau tak boleh, takde maknanya 
tester JPJ tu lepaskan aku that day --'
hurm, apa lah nasib
dah pass, tapi tak lePASSS nak drive 
hish SENGAL gila... :(
better tayah ade lesen je. huh

TRIALS makin dekat
tapi ilmu di dada aku mmg lah tahap minima
aku takde masa sangat nak study
haihhhh risau, tp apakan daya
family tak memahami
nak pergi sana sini.beli itu beli ini for raya
aku terpaksa ikut. nnt aku dpt teruk trials
aku paksa dorg terima jugak results aku tu
haihhhhh, takde mende datang bergolek weh
kene berusaha. tp kalau takde masa pun untuk berusaha?
till then. ILOVEYOU bbye :)

the conclusion is : trials SPM + hali laya aidilfitri = laya ku yang tak laya

No comments:

Post a Comment