Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Wednesday, August 15, 2012

tiga huruf yg paling aku rendu


huruf pertama K
kedua A
and last but not least U
K-A-U equals tu KAU

satu masa dulu
muka KAU lah yg aku jumpa hari hari
yelah apa tidaknya
duduk pun sebelah KAU kan? 

satu masa dulu
KAU lah yg jalan dgn aku  ke kantin
bila nak isi perut yg kebulur neh

satu masa dulu
dengan KAU lah aku tahu
ertinya menghargai keropok ikan tu
sampai kan kita sembunyikan diri dari org lain
just utk menikmati keropok itu tnp anasir anasir jahat
MUAHAHAHA

satu masa dulu
KAU lah yg tidur atas pangku aku 
bila kita sama sama berqiamullail dkt hostel SMKP
syoknya kau tidur... 
air liur basi semua pun tiba --'

satu masa dulu
dengan KAU jugak lah aku mandi 
before kita sama sama pulang ke rumah 
after qiamullail tu ended

satu masa dulu
KAU lah yang on call dengan aku 
time aku tgh bochan terperuk dekat umah
alahai, habes cdt aku.
tp aku takesah, asalkan 
aku dpt cakap dengan KAU

satu masa dulu
nenek KAU lah yang on call dengan aku sebentar
padahal aku tkpenah on call dengan nenek sesapa okay?
nenek aku pun berjanggut baru aku dia dgr suara aku di talian 
tp bila dengan KAU
tak pasal pasal aku borak dengan nenek org
nasib nenek aku buta IT. later dia baca post neh
 jeles plak nenek den kt kg tu. HEHA

satu masa dulu
KAU as bendahari kena uruskan jualan hari canteen
aku dan kwn kita, sama sama shopping makanan kat tesco
we really had a great time right?
ktorg tak perlu risau makanan tu rosak or apa
sbb adanya KAU yang check tareh luput 
for every makanan yg kita beli

satu masa dulu 
kalau aku ada apa apa cher psl adk aku
KAU org pertama yang akan tahu 
dan KAU lah peneman aku bila aku dgn dia

satu masa dulu
KAU yang teman aku dkt bilik prs
time tu aku sakit perut, kan?

satu masa dulu
kita lepak sesama time canteen day kan?
KAU, aku n lain lain
kita lepak belakang english zone 
time tu dia ada dengan kita
aku tahu kau happy kan weh? ;')

tp tu dulu
bila dah naik f4. kita dah mula jauh
bila naik f5.. lagi lah jauh
tp KAU dan aku still sama tuition
tp tak lama lepas tu
kita dah tk bertegur dkt school n even kt tuition
padahal kita duduk sebelah menyebelah
aku tak tahu kenapa dengan KAU time tu
apa salah aku kat KAU? 

td aku nekad utk break kan segala galanya
aku taknak kita tk bertegur lg after this 
aku peluk kau, aku nangis lepaskan almost everytg pd kau 
tp aku tak tahu, adkh apa yg jd td tu akan baikkan kita semula?
selama aku type post neh
aku tak mention siapakah KAU yg aku maksudkan
hurm tapi...
selain daripada huruf K-A-U
ada lg tiga dua huruf yg aku rendukan
huruf I dan N
salam...

No comments:

Post a Comment