Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Sunday, June 3, 2012

CAMPURADUK :)


assalamualaikum :)
omg dah lama gila neh aku tak post pape
senyap sunyi sepi je my bloggie neh
aihhh kasihan. tp nk buat cmne?
bz gila neh menyekolahkan diri sendiri
emm maklumlah f5. senior yr kan
biarlah susah dulu aslkan senang kemudian
right? emm aku baru khatamkan may exam
omg mmg tak tahu lah apa aku jawab 
cmne lahhh aku punya results later
naik sekolah neh yang mendebarkan jantung aku
bagaikan nak pop out tu ha. takut punya pasal -.-
yelah aku just takut aku out from the list 
haihhhh tu la gedik buat list tu semua bagai buat apa?
hurm stresss aku jd nyaaaa. haih aku tau
semua pun my own fault. sbb tk prepare kan diri utk exam
haihhhh. em bdw now tgh menghadapi conflict lg
aku tak tahu lah kan apa aku dah buat
smpai ada org tk nak bercakap dgn aku
yeah taknak bercakap.
mmg aku neh baru masuk tadika agknye
taknak bercakap bagai. emm lantak lahai
kau tknk ckp, aku tkyah la terhegeh hegeh nak ckp
aku dah tegur, kau buat bodoh. fine. whatever.
kau ada ego, aku pun ada jugak. okay dah kbye
emm then YEAY! aku dah pass ujian computer aku
undang undang utk driving tu. aha bapak best
and bapak excited utk belajar driving tu haaa. 
myb start this saturday. sbb L aku kua this friday :)))
tengs AYAH :))) iloveyou :)))
aku bertungkus lumus okay utk pass kan test tu
study buku tu yoyoO sbb tknk fail
sbb ayah kata if fail, tayah amek license terus dah ;(
so berkat ketungkulumusan aku...
aku PASS dengan flying colours
flying colours? agk agk lah kan. heee
emm dpt 46. passing mark 42 over 50. hehe
orait lah tu kan? ;))) ada tu yang masuk balik bilik test tuuu
smpai 2 3 kali sbb fail. after sekali fail 
masuk lagi. masuk lagi dan lagi
aku sekali je? muahahahaha JOBO sebentar  :)))
emm then apa lagi eh? emm now
aku sangat happy dengan my life 
even aku stress dengan SPM semuaaaa
tapi aku TABAH menghadapinya denganMU :)))
terimakasih ;)
takecareyeah till we meet again KBYE! :)

No comments:

Post a Comment