Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Monday, January 2, 2012

hello 2012 ;')


hello 2012 !
hello school life !
and hello SPM ! *with a synical tone. ehe

em em, dah 2012 kan?
haih bila masuk je 2012 neh, ada byk benda yg aku takutkan
B-A-N-Y-A-A-A-A-A-A-K!
i will have to take forever to list those things down here
hurm, sedih nya sbb tub tub, may 7 nnt aku dh seventeen
makin hari makin bertambah lah umur aku kan? 
dunia pun skrg dh menambahkan umur dia jgk
ramai yang kata, dunia neh dah uzur
tapi aku masih menjalankan kehidupan aku
yg mcm tk nmpk keuzuran bumi. aku takut sgtsgt
tp aku tk tahu nk start dari mana and mcm mana

hurm, next yr aku kena face SPM
dah lah 9 subjects. hurm boleh ke aku?
bila everytime aku tanya myself
aku sendiri tk tahu cmne nk jwb soalan tu
ibu suruh aku study elokelok, dptkan 9A's yg mmg
sgtsgtsgt diharapkan oleh my family.tp tp, aku jd takut
sgtsgtsgt T-A-K-U-T ! takut gila siot !
takut hancurkan harapan ibu, ayah, akk aku tu

hurm, ala maklumla, aku mmg pemalas
malas utk belajar and belajar bila perlu shje.
sekiantrimakasih
time time nk exam, baru aku study yeye
yeye lah sgt kan? hurm study last minute
mmg jd kegilaan aku aku tak tahu apehal aku pemalas sgt. 
tp apakan daya, nk force diri sendiri pun dh tk mampu dh

time cuti end of yr haritu, aku mana ada study
pndg buku pun tidak, apalagi menyentuhnya?
hurm, bila pk pk balik, aku menyesal gila ohhh
kenapa lah, aku tk gunakan those free times 
utk revise apa yang patut? neh tk, enjoy sakan
smpai tak engat dunia. tk engat apa yg aku kena face
tahun neh, iaitu SPM ! penentu future aku tu, beb. hurm -.-

aku inginkan segala ilmu yg aku tuntut utk mendapat
K-E-B-E-R-K-A-T-A-N
so that aku tk mudah lupa segala galanya yang aku 
study in a blink of an eye. tp aku selalu tk dpt semua tu
bila aku tk study balik, aku akan lupa segalanya
lenyap, hapus! hurm, aku kena rajin
rajin shy, rajin ! u can do it, shy ! ;')
think positively, dont think negatively 

hurm, next yr as semua org dh tahu
ada 7 org je melayu in my class
and that day aku on call dgn sohana
dia pun tk ready sama mcm aku. 
dia sendiri kata, later mesti ramai budak nerd dlm 5T
hey ! aku pun penghuni class tu okay
skrg neh awk nk ckp kita pun nerd la? ee please la. 
aku tk N-E-R-D ! okay? pullstop. 

hurm to all my friends kat sekolah
aku still sygkan korg mcm mana aku sygkan korg last yr
to SITI NUR AIN ARIFFIN
aku masih anggap kau as one of my best friends
aku tak tahu cane kau anggap aku skrg neh
tp aku still SHAIDATULIYANA yg dulu
layanan aku dkt kau akn still sama mcm dulu
even kita dh tk sama class. aku akn still berusaha utk 
jd someone yg bermakna in your life.
tlong jgn pk negatively, sbb aku akn sentiasa be by your side
sudah senang kita, kita sama sama
just like when we were in f3
i really miss those memorable memories
kbye ;')

p/s : kuang aja gila shoutmix neh.
mmg betulbetul kena bayar ruparupanya -.-
nyah kau dari blog ku ! ehe ;))))

No comments:

Post a Comment