Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Sunday, January 15, 2012

tenchennyerrrr ?


assalamualaikum ;)))
mmg aku perasan, lama dah aku tk hupdet blog neh
em em, aku sekolah kan. tu yg bz gila
smpaikan tiada masa utk online -.-

hurm, penat nya (!) dah lerr smlm teman akk aku
then mlm pulak pergi bday party. 
mbe kan, so pergi jela. bila dh penat
semuanya tk keruan smpaikan 
bday gift yg aku pnt pnt beli ptg smlm tu, 
tertinggal dkt rumah. kecian my sis
dia pnt pnt balut, then tk bwk. 
mmg, mmg my sis yg balutkan
apakan daya, aku tk reti bab membalut balut neh.
huhuhuhu gedik kan? aku tahu tuuu. -.-

penat smlm tk hilang lg, today pulak
aku susun susun hw, fuih BERTIMBUN siot (!)
neh haaa. tgk la betapa banyak nyaaaaaaaaa

 MENGGUNUNG tu. gunung kinabalu pun kalah
hoho nmpk sgt la menipunyerrrrr.
hurm, then smlm online pun sbb nk cari idea 
idea for steps cheerleading MAHSURI
if tk, mmg tk lah aku nk online kan. tk larat doh (!)

em, yes, mmg aku ketua cheer this yr.
gelak, gelak (!) gelak smpai pecah perut tu -.-
hurm, tp takpe. aku akn usaha utk dptkan kemenangan
to the VICTORY (!)
sesiapa yang masuk any competition
mestilah nak menang kan, if tknk
better tayah masuk. betul tk?

hurm, then esok ada choir audition
em last yr, i was in choir
so this yr, i decided to be part of it again
hurm, dh lh suara tgh serak serak basah neh
ala ala ELLA sudah. haha ella lah sgt kan
hurm yelah, skrg aku asyik kena dmm malam
malam je, aku kena BATUK and SELSEMA
then, bangun pagi, okay balik
entah kenapa tah. myb kena buatan org kot?
hahahaha mula lah tu MEREPEKS (!)

hurm keyla. aku nk blah dh neh
homeworkssssssssssssssss aku tgh 
memanggil manggil tu. 'shy... shy... buat hw...'

p/s : so, dh tahu kan, aku penat, aku tk larat
nk study lah, nk itulah. so please
jgn lah kacau aku. semak semak dlm life aku.
aku rimas lerrr. ada paham?!?!?
kbye.

No comments:

Post a Comment