Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Monday, December 26, 2011

i love you, sis ;)

assalamualaikum, u ollsss ;)
em em, 24 hari tu kan kan
my sis and i pergi jln jln cari makan
ehehe, em actually since bulan berapa entah
 dia nak bawak aku pergi pd la, bukit merah la
last last, tk jd, sbb dia busy sgtsgt

and last saturday, dia bawak aku pergi kl
kl, seremban tk la jauh pun kan
tp apa pun, aku still appreciate apa yg telah 
dia lakukan just for me, adk dia 
yang memang seriously mengada ngada
and mengedik gedik thp cipan neh. hehe

emm my sis tu kan anak sulung
aku tahu byk sgt tanggungjwb dia kena pikul
dia busy kerja semuaaaaaaa, tapi tapi
dia still akan spend sedikit masa dari life dia untuk aku
aww, touching neh, touching ;)

em ondw nak ke sana tu dh lah jem 
kereta my sis tu plak dh lh manual
mmg best lah kan kena drive lama lama
untuk beribu ribu batunyaaaaa ?
huhu kecian, tapi tapi takpe
next yr, bulan enam, aku dh boleh drive.
ehe ehe ehe tk sabar den :)

hurm, nk cerita dari a to z apa jd that day
mmg tk larat gilagilagila ohhhh
neh pun post bout this 2 3 hari after sbb 
tak larat punya pasal lerrr. huhu
apa apa pun, i love you 
shaidatul azdawiyah ;)
tengs for everything
*if kat fb, dh lama aku tag nama dia neh. hehe

*adodo tk sangka plak my sis skodeng blog aku neh selalu
eshhhh, apa neh, apa neh? mana boleh !
nk private kan lah, boleh kan? hee



harimau dh pencen untuk mengaum,
baru nak beli. hahaha -.-








disebabkan angin kencang gila,
gue terpaksa mengikat rambut -.-
if pakai rambut palsu, 
confirm dah lama terbang dah

2 comments: