Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Friday, December 16, 2011

we went out ;)


assalamualaikum ;)))))
yesterday liyana and shahira went out
talib's daughter and nasir's daughter went out
sabaryah's daughter and rohaiza's daughter went out
the conclusion here is we both went out. haha bodoh
em, sjeje tk straight to the point. bochan lerrr

em so yeah. at last, ktorg kua jugak
after bergaduh, bertumbuk, bercakaran
ktorg lepak sesama jugaaaaaaaa. hihi
bdw, ondw to jj tu yesterday
aku tny mak aku cmne nk bawak kereta
tetybe smbil dia drive smbil tu dia aja aku
aku tengok jeleee dia bawak kereta
dlm hati aku berkata : eyh mak aku dh lembut hati ke?
dia dh pasrah nk bagi aku amek lesen awl ke?
tetybe mengajar aku mcm dialah instructor. hehe ilike ;)

em firstly. ktorg pergi karok di kotak hijau
lagu paling aku suka, bleed it out lah
tasya yg pilih, yeye nk nyanyi neh
tetybe lyrics dia takde. hampeh betul
even tk tahu cmne nak nyanyi lelaju tu pun
aku ada juga hati nak main hantam
tetybe chorus jeleee ktorg dpt nyanyi
aku pun apalagi? pasrah aja donggg -.-

emm then, aku ada pilih lagu stereo heart
haha boleh nyanyi part adam lavigne je
part nyanyi lelaju mmg fail lah kan
bebelit lidah aku. tp dh ada lyrics tu
hantam saja lahhhh labu. hehe

em then ktorg blah dari itu kotak hijau
ktorg poi arcade yang tmpt bowling tu plak
dh tu, poi arcade atas after that
aku punya lah malu, berkali kali aku poi beli token
smpai abg cashier tu dh naik kenal muka aku
malu gilalah aku secara konklusinyaaa
sbb aku tengok sana, semua bebudak je
aku dgn tasya je yang tk sedar diri lepak sana
hahaha bohotdossssss

then ktorg main basketball
yang shoot shoot masuk tu
kalau tk masuk, bad shooter lah tu kan
emm, then abg tu kata ada game lagi
dia amek kunci, dia on kan game baru
ktotg main jeleeee, smpai berpeluh peluh siot
adohhh nk bg game free pun tayah lah smpai berpeluh
mmg aku nk berpeluh peluh dkt jj yg beraircond tu kan. -.-

then ktorg main game baru
engatkan sorg 2 token so 4 token lah kan 2 org
tetybe 4 token sorg. bapak lah bangang
game tembak tembak je pun? tp best ah
sbb box tu bergerak gerak. then ktog main jeleee
tasya bapak lah kecut, aku yg finishkan game tu.
dia tutup mata kat belakang aku, aha lawak

em then aku poi menyiasat semua
then, ktorg jln jeleeee ke sana ke mari
then, dh pnt ktorg duduk. tasya cerita itu ini
hurm, at first dia ajak aku sbb nk lps tenchen
aku pun teman jeleee. itulah gunanyaaa mbe kan?

hurm, tp aku tk suka bila dia cerita half je kat aku
then cmne aku nk paham ha?
dia expect aku nk paham apa dia rasa
dgn half story dia tu ke? em tp takpe
smlm dia dh cerita lg half and aku start utk paham
paham apa dia rasa and aku sgt sympathy dkt dia

tp apakan daya, aku bukan dia
and apa je aku boleh tlong? 
bila dia memerlukan aku
aku hanya boleh berada by her side 
takde siapa boleh tlong dia
melainkan dia tlong diri dia sendiri
hurm keyla. i gtg. kbye





No comments:

Post a Comment