Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Friday, December 16, 2011

i finally met you 2 days before :)


assalamualaikum readers
em so yeah. siapa yang aku jumpa tu an?
em alah siapa lagi? tasya je pun
at first dia ajak aku dtg umah dia
so aku yg mmg kebosanan neh
aku pergi jeleee. and bawak guitar aku sekali
tetybe je jobo nak main guitar an?
ahaha dh tasya nk main sekali dgn aku
aku pun on jelaeeeee. tiada niat mahu jobo atau jibi
haha merepek pulak aku

then nk smpai umah dia tu bertahun rasanya
yelah tgk lah siapa yang drive *mak aku kan
nampaknya sempatlah aku tidur menganga ngaga
before sampai at my destination :)))
ibu ibu, better bg org drive lain kali eyh?
ibu kelip mata then bukak balik
dh terpacak dh depan umah tasya
entah entah dh parking terus dlm rumah dia
hahahaha tipu lah tu an?

em then ktorg chit chat jap
then aku main lerrr guitar aku
aku mati mati engatkan nak main sesama dgn tasya
then harapan aku hancusssss. kenapa?
phm phm sendirilah yerrrr. ahaha

emm then ktorg amek pic guna WC lappy mira
then tasya nk buat vid. aku main guitar
dia nyanyi. OMG! aku tknk at first
sbb kan aku dh kata, aku dh GEMUK!
urghhhh at last, aku masuk jugak dlm itu wyg
ternyata muka aku nmpk bulat 
serupa sebiji bola sudahhhh -.-

hurm, dgn mainan guitar aku yg sumbang
dgn suara yg tk berapa nk tk sumbang. haha
ktorg record jugak. dasar manusia tk tahu malu an?
hahaha banyak kali record kot. semua tasya punya psl lerrr
jap jap, kaku. jap jap, terkesima
aku? aku relek relek jerrrr. hahahaha

nk tgk vid tu? takpayah lerrr aku nasehatkan
confirm siapa tengok nnt complete jd
pekak, bisu, buta teruihhhhhhh
haha pekak sbb nyanyian yg sumbang
bisu sbb terlampau byk mengutuk
dan buta sbb korek biji mata sendii, tk sggup nk tgk
hahaha. actually sajeje dramatic sikit.
anyone yg tgk boleh je kan stop or pause? hihi

last minute jugak ktorg finally siapkan vid tuu
tanpa cacat cela. tanpa ke? ada lah sikit cacat 
but then better than tillion takes before tu ha
then pukul 6 aku balik la uma. GB tasya.
the end

No comments:

Post a Comment