Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Saturday, December 17, 2011

saturday yang sgt memenatkan -.-


assalamualaikum ;)
hurm hari neh pg pg lg my sis balik umah
and pg pg lg, dia dah kejut aku bangun
urghhh ! baru berhajat nak tdoe lamaaa
tp disebabkan kebingitan suara kakak aku tuuu
aku terpaksa jugaklah bangunnnn -.-

tp dh pukul 10.00 am dh at that time
mmg dh berkali kali ayam berkokok
aku tetap berdegil tk mahu bangun. *ayam?
bila masa pulak laaa aku ada bela ayam. hihi

emm aku bangun je, breakfast then terus kena mandi
sbb kena pergi kenduri kawen plakkkk
if ada org perasan lah kan, life aku nihhh asyik pergi
KENDURI, KENDURI, dan KENDURI
hahaha yeleee mak aku tu sibukss nak pergi
so aku dgn kakak aku terpaksa lahhh teman 
kalau tk, mak aku merajuk kang, siapa nk pujuk?
balik balik, aku and akk aku jugak
yelah , mak ktorg. bukan mak kau kan? hihi

em balik dari kenduri, relek relek jap
terus tukar baju, nak pergi teman akk aku servis kereta
adodo nih yang lemah nih. tp apakan daya.
aku nih kan adik yang baik, so
kenalah teman kakak yg tk berapa nak baik tuhhh
ahahahah. dkt 3 jam aku kat perodua tu. tak balik balik

then tgh duduk duduk baca magazine dgn kaka aku
tetybe ada bau pelik menusuk ke dlm hidung aku
mcm ada org kentut. hahah seriously busuk gila nak mati
mmg if aku tk kipas kipas udara di sekeliling aku td
confirm aku mati kat situ jugak.

aku engatkan akk aku yang melepas
aku pun amek fon, aku type. 
*kau kentut ke weh?
dia ckp tk. aku pandang kat org sebelah akk aku
tu, yg tgh beratur nk byr bil tu !
sah sah mmg dia yang melepas. aku tk ragu ragu lagi !
kalau bukan dia, siapa lagi kan? dia je yg paling hampir.
dh melepas, boleh plak dia blah cmtu je
DENGAN MUKA YANG TK BERSALAH LANGSUNG !
haha bapak ahhh tk SOPAN cina tuuu 
langsung habis kena sumpah dgn ktorg time tu jugak-.-

then balik tu singgah tesco, sbb akk aku nk belanja mam
and nak beli brg brg dia utk bwk balik bangi
hari sabtu yang TAKDE PLASTIC BAG la, 
dia nak borong brg byk byk
and sabtu yang TAKDE PLASTIC BAG tu la 
dia nk p shopping dgn aku. tenchen aku haihhh. huhu
whatever yg jd pun, aku still syg my sis
smpai bila bila *if dia dgr, kembang hidung dia ;)

 

No comments:

Post a Comment