Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Thursday, December 15, 2011

alhamdulillah, selamat sudah ;)


assalamualaikum !
semalam aku pergi kursus kpp tu
yang undang undang utk driving tu
bapak aku kata this week ahad
tapi tiba tiba dia kata rabu, aku pun on jelerr

aku ajak mbe aku join, si tasya
tp mmg dia ada keturunan kel agk nye
jap ye, jap tak. haha sorry eyh weh -.-
em, sbb bapak aku bz nk hantar org lain
mak aku yg hantar aku semalam

so yeah, aku pun bangun pg pg 
sbb kena ada kat inmaju tu pukul 8.30 am
then dh smpai, aku daftar and masuk class
emm class tu okay. nasib la beraircond
and bukan berkipas ;)

tp nasib tk berapa bagus bila 
aircond tu terlalu kuat smpai aku asyik nak peeing
sorg perempuan sebelah aku tegur aku
dia tny aku sejuk ke tak
and since that time, ktorg borak
mcm dh kenal lama lah pulak kan

huhu, upa upa nyaaa dia tu
budak lepasan SPM and budak hockey
nama dia lily, smk kuala pilah
em tp skola dia tu aku tk berapa nk sure
tu yg aku ingat lah, if tk wujud, sorry yer

tp sumpah mmg mcm bukan budak hockey
sbb dia ladies gilaaaa kot
and then, aku tny kenal tk musuh ketat aku?
musuh tu budak hockey lah kan 
and dia kata dia kenal
and dia pun tk suka musuh aku tu
hahahah upa upanya byk musuh kau kan? 
:)

selepas menganga tunggu 5 jam tu habes
aku dpt sudah sijil aku and
menandakan aku dh berjaya tamatkan 
5 jam yang memboringkan ituuu ;)

aku dh kua dari tmpt tu, aku baru perasan
yg cina tu salah type alamat aku
dari gunung jd gadung? bapak lah keroro
eyh fyi, aku bukan lah duduk kat gunung okay
rumah aku kat tanah rata
tp tak tahu apahal alamat dia ada gunung segala
hot sgt lah tu eyh? hahaha bapak bagus
kutuk alamat rumah sendiri. haha iloveyouuuu ;) kbye

p/s : cina tu engatkan gunung tu tk logik kot
tu yang jdk gadung tu. gadung tu logik sgt lh?
ahahahah kbye

No comments:

Post a Comment