Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Monday, December 12, 2011

bakal duduk selama 5 jam untuk...

assalamualaikum ;)
so yeah, ahad neh aku bakal duduk 
and duduk and duduk and dengar org berceloteh
dkt dpn mata aku for 5 hours
emm aku mmg anti ceramah ceramah neh
tp apakan daya? aku nk jugak
aku memang nk sgt, aku akur..

aku tk sbr neh nk amek driving license 
then ahad neh aku kena pergi kursus undang undang
and then the following week, aku amek kpp test
yeah! evn mak aku mmg tk bg aku amek lesen kereta awl
tp aku tetap menang and aku tetap akn dpt lesen
one month after my birthday ;)

aku degil? yes, aku memang degil
kesian mak bapak aku ada anak sedegil aku
huhu pasrah jelah wahai 
encik abdul talib bin idrus
serta puan sabaryah mohd yusof, eheh,
cant wait to see you tomorrow.
dh lama aku tk jumpa kau
nnt kau peluk lah aku selama mana 
yg kau nak eyh? hehe
 kbye

No comments:

Post a Comment