Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Sunday, December 11, 2011

hello ?

hello hello. 
are you there? 
ohhh waohhh owaohhhh
*ada tk ala ala jeritan milik tarzan? hahaha
sajeje merapu ikan kerapu sebentar

emm bdw, assalamualaikum and slm sjhtera
haihhh memang dh lama gila aku tk updet blog neh
emm bukannya apa, aku just malas.
and lagi satu, broadband dh reach quota
dh lama dh pun. half bulan november, dh reach dh
adodo semua sbb donlod guitar videos punya psl la

so yeah
apa aku buat time cuti neh?
kebanyakannya hanya melopong lopong
lalat masuk, lalat keluar. ada jugak yg dh mati awl awl
hahaha nmpk sgt menipunye. hehe
emm aku practise guitar, aku online, aku baca buku?
baca buku? wahh rajinnya aku kan
eyh jangan bersangka begitu dahulu
sbb aku baca buku untuk kpp test. untuk undang2 driving
bukan untuk SPM next yr? hahaha

emm cuti neh ada masa aku ketawa
ada masa aku sedih, ada masa aku hurt
ada masa jugak aku menggila tahap cipan
emm yang penting, aku memang
boleh mati kebosanan di rumah
eyh td aku survey tmpt kerja next yr
dkt body shop jj. emm rm800 gaji dia
eyh lumayan apa utk budak lepas SPM. eheh
wait for me okay next yr? cant wait!
i <3 iznaa ;)
the end

p/s : sorry kak. tkdpt pergi majlis tunang anda.
hurm :(

No comments:

Post a Comment