Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Friday, May 20, 2011

kisah choir di gemas


so yeahh
seperti yg sudah dikatakan
ktorg telah pergi bertanding hari kames hari tuu
kol 4 sengah pagi
aku menerima gegaran otak
apabila mak aku kejut aku dari tidur
haih ngantuk gila kot
tapi demi choir
aku gagahkan diri
chehh haha gediks je
emm then,ktorg bertolak kol 6 sengah cmtu
aku dok nan lim sayang aku neyy


then da settle amek tempat duduk
aku nan lim berborak borak
lam hati 
**eyh aku nak study maths ney
tapi haihhh disebabkan mulut ingin berkata kata
study pon binasa
hahahaa
emm then memule je bukak buku
konon nye membace
mengrevise
**suka suki jee aku menggabungkan bm dan bi kan?
emm then,tibe plak turn aku nak dipakaikan lipstick
time tu jugak laa bus tuu nak bergoyang bagai nak gila
then time tuu jugak
lipstick tuu kene kat gigi ku
dan bukan pada bibirku
nasib baik tak tertonyohkan lipstick tu dalam mulut aku
memang sarapan lipstick laa aku pagi tu kalau cmtu
hahaa
hah da sampai kat sana
ktorg pergi try test cuba
stage tuu sebentar
pasuh terus jee turn ktorg tok perform
haihh tulaa dye
memang untung kan jdk team first tok present
**untung laa sangat
huhuuu
emm tuon je stage
haihh risau ney
sbb nak tengok chan hwa present
n risau pasal exam maths kene amek pas tuu
lepas je tengok dorg perfom
haihh hancur harapanku tok pergi nationals tahun ney
memang takde harapan
dorg memang bagus
alahai tapi dorg ade trainers
ktorg takde
ktorg sendiri sendiri
so kire oke laa tu kan kan?
**still takmo mengaku kalah
hahaha
emm then amek exam kat library dorg
eyh tu library ke hape tu?
terkejut ouh sebab library dorg pakai kipas serte angin luar je
baru kini ku sedar
aku patut bersyukur dengan library sekolahku yang serba serbi lengkap
chehhh hahaha
 lepas tu makan
lepas tu turon pergi dewan
dan dah kene sediakan telinge
tok dengar
RESULTS !
dan akhirnye ktorg tahu ney laa results nye

**kan bagus kalau aku boleh hapuskan NAIB yg ade kat depan JOHAN tuu??
huhuh sedihh tapi memang dah dapat jangke da
dorg kate takpe
cube try test lagi next year
its okayy sbb ktog masih maintainkan tempat ktorg 
iaitu seken place dari azali lagi
ble laa nak hilang sumpahan tuu?
haihhh bdw
lawa kan medal tu?
lain dari lain
huhuuu emm semoge next year our dreams to beat chan hwa 
will come true
AMIN

 sayang korg!

No comments:

Post a Comment