Open Cbox

vromm vromm

" wanna be the new me (!) "

Saturday, May 21, 2011

a day with my sistah

hey hey
isnin kan da start exam balik kan
pasuh sume subjek susah susah pulak tu
chemist,bio,physics,add maths
hah amek kau
macam macam kaler kua
then tok mereleasekan tenchen ku
aku ekot akk aku pergi repair kereta
dah sampai tuu
baru beberape minit
akk:dah siap!
aku:eyh ape yg sakit kat kete ney?
akk:emm takdepape pon.sikit je sakit dye.bagi panadol da oke.
aku:heh?

then,lam kete tu
sementare tunggu encik mechanic tuu
ktorg amek laa pics



itu dia kaum hawa kan
suke benar amek gambar
emm then akk aku drive pergi pasific
beli JAMU dye
hahaha tu laaa
jage sangat kecantikkan
ble pokai bebel pulak tu
mengade betul
bernanah telinge ku
ble pergi je kedai mustika ratu tuu
memang tersenyum lebar laa cine tu
yela ape taknye
kalau ktorg masuk je kedai
memang rasenye nak kosong la kedai tu tetybe
sbb akk aku borong sume yg ade kat situ
eyh
buat chite tipu je aku ney
kalau betul,memang tutup lah kedai tu kan?
ape je dye nak jual
air liur?haha
emm then pergi jj pulak
akk aku ney snanye nak repair kete ke nak jenjalan?
haha dan akhirnya 
kami tiba di rumah
kini aku sedang online
menantikan masa tok pergi study
eyh dah masa dah
haha byebye!

No comments:

Post a Comment